Geboorteclub oktober 2017

Wanneer vertel je het je (andere) kinderen?

Geplaatst op: 7 februari 2017 om 13:38 avatar
JoseB 3 berichten sinds:
7/02/2017

Hoi!
Ik heb 2 kinderen van 4 en 5 jaar. Ik ben zo blij dat ik zwanger ben, en als de kinderen goed zouden opletten vangen ze al best gesprekken tussen mijn man en mij op. Maar ik wil het zo ook nog niet te vroeg vertellen: 9 maanden duurt voor hen nog zo onoverzichtelijk lang, en zodra zij het weten weet natuurlijk iedereen het.
Dus ik ben benieuwd, mama’s met ‘oudere’ kinderen: wanneer en hoe vertellen jullie het hen?

Geplaatst op: 8 februari 2017 om 22:17 avatar
Sabr 2 berichten sinds:
8/02/2017

Mijn zoontje weet het al. Hij is 4 jaar. Toen ik de test deed schrok ik zo erg dat hij alles meegekregen heeft. Ook schatte de verloskundige dat ik een stuk verder was. De eerste dag van mn laatste ongesteldheid was 10 december. Dus stond er anders in. Nu wetende dat ik korter ben had ik het liever anders gedaan.. maargoed.. wanneer ik het zou vertellen? Wanneer je het begint te zien..

Geplaatst op: 20 maart 2017 om 04:23 avatar
Viana 2 berichten sinds:
20/03/2017

Wij hebben 2 kinderen een zoon van 6 jaar en een dochter van 5 jaar. We hebben het ze gisteren verteld, ik ben nu 11 weken zwanger.

We wilde het de kinderen als eerste zeggen en het daarna bekend maken aan familie en vrienden. Want we zouden het niet leuk vinden als ze het via een andere weg te horen zouden krijgen.

Vertel ons wat jij denkt of registreer om te reageren.