Geboorteclub december 2016

Vanaf 4 maanden proefhapjes

Geplaatst op: 6 april 2017 om 09:28 avatar
Cheetah 68 berichten sinds:
31/05/2016

Ha dames, ben benieuwd hoe het gaat met jullie! Onze kleintjes zijn straks gewoon alweer 4 maanden en voor sommigen is het al zover. Het moment waarop je met bijvoeding mag beginnen in de vorm van fruit- en groentehapjes. Gaan jullie dit doen en zo ja, wat zijn aanraders?

Geplaatst op: 6 april 2017 om 10:03 avatar
coltje 101 berichten sinds:
4/04/2016

Hey! Volgende week is Evy idd 4 maanden alweer! De tips die ik bij de oudste kreeg was om te beginnen met groente! Dat is wat meer bitter als fruit.. dus kunnen ze beter eerst daaraan wennen want zoet gaat er altijd in.. 😉 en dan een paar dagen achter elkaar het zelfde aanbieden.. ik heb wortels sperziebonen en avocado besteld voor volgende week.. ff koken en door de blender en dan in een ijsblokjes vorm in de vriezer.. dan krijg je echt mini beetjes.. de potjes van olvarit zijn veel te groot in het begin en je mag ze maar 24u open laten.. Ben echt zo benieuwd naar dr reacties! Leuke nieuwe fase die we ingaan!

Geplaatst op: 7 april 2017 om 12:42 avatar
31/05/2016

Ik heb er ook al zin in 😉 bedankt voor je tips!

Geplaatst op: 26 april 2017 om 07:51 Profielfoto van JenniferS
JenniferS 140 berichten sinds:
15/04/2016

Nou de eerste keer was een drama. Maar was ook op de verkeerde moment. Hij had honger en wou dus een flesje. Hij snapt natuurlijk nog niet dat wat er op een lepeltje zit ook eten is. Hebben voor wortel gekozen. Ik had hem op schoot. JANKEN! Mijn man nam hem over en werd ie weer rustig. Dus heb het nog maar eens staand geprobeerd. Toen had hij het een beetje door. Maar het was al afgekoeld. Paar dagen later pastinaak gedaan. Dat vond hij niet zo lekker. Maar ik vond het ook niks. Dus volgende keer gewoon weer wortel. Of boontjes. Wel weer zin om hem te voeren. Mooie gekke bekken trekt hij dan door nieuwe smaak…

Geplaatst op: 4 mei 2017 om 16:28 avatar
Liesje 51 berichten sinds:
24/04/2016

Mijn kleintje is nu 17,5 weken en ik denk dat ik ga wachten tot ze ca 6 maanden is. Ik heb gelezen over de rapley methode en dat klinkt wel interessant! Ook wel spannend..zijn er meer die dat interessant vinden?

Geplaatst op: 18 mei 2017 om 11:12 avatar
31/05/2016

Rapley lijkt me ook interessant. Ben zelf wel al bezig met proefhapjes en die gaan steeds beter naar binnen!

Vertel ons wat jij denkt of registreer om te reageren.