Zwanger na miskraam

Begonnen door Loty80 en heeft 5 reacties
Geplaatst op: 28 april 2017 om 05:49 avatar
Loty80 1 berichten sinds:
27/04/2017

Hallo! Ik ben 36, heb een zoontje van bijna 3 en ben vandaag 7 weken zwanger. Hoewel ik superblij ben, ben ik ook wat bezorgd omdat ik vorig jaar een windei had, dwz je voelt je zwanger en de test is positief, maar er is geen embryo, voor mij een traumatiserende ervaring. Hopelijk verloopt alles zoals met mijn 1ste zwangerschap, die verliep perfect. Hebben jullie tips om positief en toch realistisch te blijven tot het eind van het eerste trimester? De 1ste echo is binnen 2 weken, die zal al veel zeggen. Dank je wel! Loty

Geplaatst op: 10 mei 2017 om 20:58 Profielfoto van Aardbeitje
Aardbeitje 11 berichten sinds:
10/05/2017

Een voorzichtige gefeliciteerd dan.. Ik heb zoiets ook gehad in november, er was wel een vrucht maar veel te klein en geen hartje:( ik heb dit ook als traumatisch ervaren. Ik hoop echt dat dit keer goed gaat.

Wanneer heb je de echo? of misschien heb je die nu al wel gehad. Heel veen succes!!

Geplaatst op: 11 mei 2017 om 00:51 avatar
MX81 2 berichten sinds:
5/05/2017

Hallo, ik snap wat jullie allebei bedoelen, ik ben 36 en 5 weken zwanger na 2 miskramen te hebben gehad in een half jaar. Best zwaar… Hoewel ik hartstikke blij ben dat ik nu weer zwanger ben, maak ik me ook ontzettend druk. (Ondanks dat het anders voelt) Bij elk pijntje, krampje haal ik weer doem scenario’s in m’n hoofd maaaar gewoon door gaan en proberen er niet aan te denken! Geloof me, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet t! Gewoon schouders eronder en doorgaan! Komt goed! Gefeliciteerd meiden!

Geplaatst op: 16 mei 2017 om 03:47 avatar
anitas81 2 berichten sinds:
16/05/2017

Hoi,
Ik ben 36
Twee manden geleden miskraam, nu weer zwanger van 5 weken. Hartstikke blij maar bank voor een miskraam. Moet geloven dat het goed komt!

Geplaatst op: 16 mei 2017 om 03:50 avatar
anitas81 2 berichten sinds:
16/05/2017

Erste echo 8 weken geplant 9 juni, nog veel wachten, moet minder gaan denken

Geplaatst op: 18 mei 2017 om 09:28 avatar
Anoukie 1 berichten sinds:
7/02/2017

Ook na helaas 2 miskramen (5 weken en 7 weken, 4 dagen), weer zwanger. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen. Het slokt op dit moment mijn dagelijkse leven op. Omdat ik mij niet echt ‘zwanger’ voel wil ik een week eerder de echo laten maken. Maar ook daar twijfel ik over omdat je dan nog geen zekerheid kunt krijgen. Ik wil mijn lichaam nu heel erg graag vertrouwen maar heeft toch een kleine deuk opgelopen. Wat vinden jullie?

Vertel ons wat jij denkt of registreer om te reageren.